Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Žil jsem ve Varnsdorfu v 70.letech - bylo to typické pohraničí trochu odlehčené možností "přes plot" i tenkrát zajímavou NDR. Ale žádné takové problémy tam neexistovaly. Jen bych se Sobotky trochu zastal. On tam po událostech v Boru vyjel i Nečas s družinou a bylo to stejné s efektem nula.

1 0
možnosti
Foto

Přesně p. Kuchta ;-), jen politické body před občany a udržet je v pocitu, že se pro ně něco dělá, myslíte že si nás někdo pozve?! Ne, vyberou si hoštaplery z našich řad a podílejí se na zbytečném vyhazovaní peněz daňových plátců...jaký je rozdíl mezi zkorumpovaným Nečasem ( předtím p. Čistý, nyní Špinavý ) a autorem tohoto blogu a současně předsedou strany Republika? Až by se dostal k moci, bude rozjíždět pogromy, vystěhování...?! Polovzdělanec, polopolitik? kde bere tyto ambice?! Protože se pohybuje v prostředí státu Evropy silně ateistickém, bez morálky, bez rozumu a bezpracnosti...přeci každý problém se dá vyřešit, ale ne násilím a s tím snad souhlasíte?

1 6
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1872x
Narodil jsem se v roce 1960 v Hodoníně. Studoval jsem VUT v Brně, ale studia jsem nedokončil. Po absolvování základní vojenské služby jsem v roce 1985 emigroval do Rakouska, o rok později do USA. V ČR žiji trvale od roku 2007. V roce 2010 jsem byl zvolen poslancem Parlamentu ČR.
Ve Sněmovně jsem pracoval jako místopředseda Výboru pro veřejnou správu a regionální rozvoj a zároveň ve Volebním výboru. Byl jsem stálým členem delegace Rady Evropy.
Jsem předsedou politické strany Republika.

Více na mém Facebooku http://www.facebook.com/ottochaloupka