Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MN

takze podle autora je lepsi aby se strana dohadovala uvnitr sebe jako to delala VV? Jestlize jsou voleni podle nejakeho programu a ne vykriku typu Jsme proti estebakum a fizlum, coz zkousi nekteri politicti turisti kteri se chteji opet vyhoupnout ke korytum, pak jsem presvedcen, ze ten program je zahrnut i v navrzich zakonu kde budou jeho predkladatele a stranici pouze hlidat chyby a ty pripadne opravovat, ale proc by meli kritizovat navrhy  zakonu vlastni strany?

1 1
možnosti
OC

Zajiste mate pravdu, pane Nigrine. Jste jednim z mnoha, kteri maji ve vsem jasno. A diky takovym nam ta nase zemicka tak vzkveta. Dekuju.

1 0
možnosti
JC

Senátoři KDU nikdy neposlouchali a byli vždy vzpurní.

Semo tamo i někteří odésáčtí senátoři byli vůči své partaji vzpurní.

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1872x
Narodil jsem se v roce 1960 v Hodoníně. Studoval jsem VUT v Brně, ale studia jsem nedokončil. Po absolvování základní vojenské služby jsem v roce 1985 emigroval do Rakouska, o rok později do USA. V ČR žiji trvale od roku 2007. V roce 2010 jsem byl zvolen poslancem Parlamentu ČR.
Ve Sněmovně jsem pracoval jako místopředseda Výboru pro veřejnou správu a regionální rozvoj a zároveň ve Volebním výboru. Byl jsem stálým členem delegace Rady Evropy.
Jsem předsedou politické strany Republika.

Více na mém Facebooku http://www.facebook.com/ottochaloupka