Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To máme holt takovou "demokracii". Jak se odváží do představenstva někdo moc vrtat, tak to schytá. Někdy to připomíná soudy z padesátých let.

1 0
možnosti
Foto

Otto, naprosto s Vámi souhlasím. Váš "případ" je zcela postavený na hlavu! Rozum a čest byly poraženy, nadutost a pýcha (pocit moci???) na chvíly zvítězily. Věřím, že Vy nakonec čestně v tomto boji vyhrajete!

1 0
možnosti
Foto

...oprava: na chvíli ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1872x
Narodil jsem se v roce 1960 v Hodoníně. Studoval jsem VUT v Brně, ale studia jsem nedokončil. Po absolvování základní vojenské služby jsem v roce 1985 emigroval do Rakouska, o rok později do USA. V ČR žiji trvale od roku 2007. V roce 2010 jsem byl zvolen poslancem Parlamentu ČR.
Ve Sněmovně jsem pracoval jako místopředseda Výboru pro veřejnou správu a regionální rozvoj a zároveň ve Volebním výboru. Byl jsem stálým členem delegace Rady Evropy.
Jsem předsedou politické strany Republika.

Více na mém Facebooku http://www.facebook.com/ottochaloupka