Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

CHALOUPKOVA ZPOVĚĎ NA MÉM EMAILU, VÁŽENÍ...POSLANEC!!!! Vy mi, klaune, budete vysvetlovat neco o moralce a vzdelani? Vy mi budete psat o tom, ze jsem zil v zahranici na okraji spolecnosti? Kde jste zil a zijete vy, vy luzo zbytecna, kdyz pisete: ..."Možná nebudete věřit, ale poznal jsem ve svém životě velice málo slušných Čechů, co nechlastají, nepodvádí a co řeknou dodrží a hlavně co jsou slušní a vzdělaní!". Takove tvory, jako vy, jsem nepustil ani ke svym autum, aby mi za ctvrtak umyli pneumatiky. Ve skutecnosti jsem se na takove mel moznost dvakrat podivat, kdyz jsem omylem zabloudil do jejich oblasti. Kolem sebe jsem nikdy nic takoveho nemel. Pokud chcete nekoho napadat, pokuste se nejdriv zjistit aspon nejaka fakta. Takhle ze sebe delate vola...dokládám, jak píše a myslí autor tohoto blogu, URČITĚ CHCE NĚCO ŘEŠIT, RASISTA CO SI NEVIDÍ NA VLASTNÍ NOS I KDYBY TO TADY MAZAL, MÁM DŮKAZ NA SVÉM EMAILU.

0 0
možnosti

K42a54r87e60l 15D48u14b

13. 5. 2014 19:22

Velice se obávám, že situaci ve Varnsdorfu změní už jen důkladný pogrom. Vrchnost, a její poskoci v uniformě, viditelně nemá zájem na ochraně těch, kteří vrchnost svou prací živí.

0 0
možnosti

Primitivní anticikanismus pro slabší duchem.Rv

0 9
možnosti

Vzhledem k vámi popsaným případům: Proč zmiňujete nějaký chybějící účinný a srozumitelný zákon, když je evidentní, že stačí uplatňovat ty zákony, které máme?

6 0
možnosti

Zakony, zejmena Zakon 111 o davkach v hmotne nouzi, jsou napsane velmi spatne a nejasne. "111" je vylozeny paskvil, plny chyb, vet, ktere nedavaji smysl, odstavcu, navzajem si odporujicich a podobne. Takovy zakon se da vysvetlit mnoha zpusoby a pusobi zmatky a problemy. Mam napsanou novelu tohoto zakona, jejiz prosazeni by odstranilo 90% dnesnich problemu. Cekam na prilezitost, protoze tato vlada by to smetla ze stolu.

0 0
možnosti

No skvělé autore,proč nepíšete o stejných problémech na spoustě jiných míst.

Máte vůbec tušení co tahle mediálně vyšponovaná kauza dělá s turistikou v oblasti,co s cenami nemovitostí? Nejsou podobné problémy na pražských sídlištích?

Jo je třeba to řešit,ale ne formou senzací.

1 1
možnosti

Zadne senzace. Tento blog jsem napsal po navsteve Varnsdorfu. Byl jsem i v jinych oblastech, napsal jine clanky. Je mi naprosto jasne, ze tento nebezpecny problem se rozrusta do dalsich a dalsich oblasti a trapi stale vice lidi. A je mi jasne, ze je nejvyssi cas zacit s tim neco delat.

0 0
možnosti

Měl jste interpelovat příslušné ministry dokud jste byl poslancem, dnes už je to pouhý populismus.

3 0
možnosti

Nemate pravdu. Dlouhodobe se timto zabyvam. Stejne jako dnesni vlada, i ta minula byla k nicemu a interpelace by nic nevyresila. Ti lide (aCSSD zejmena) nemaji zajem toto resit. Nehlede na to, ze jsem si vyslouzil za svou "hubu" nekolik trestnich oznameni.

0 0
možnosti

Zajímalo by mne pokračování. Žaloval někdo ty, kdo důchodce zbili a žaloval někdo rodiče dítěte za nedostatečné hlídání?

4 0
možnosti

Mohl byste mi nebo nám nastínit jak to bude posléze pokračovat? Nemám na mysli nic co se týká barvy pleti.

0 0
možnosti

Máme na severu dva výběžky. Mezi nimi je naopak výběžek německo-polský.

V těch (našich) výběžcích nežije příliš autochtonního obyvatelstva; bývali tam Němci, ti však jsou odsunuti.

Stojí za úvahu, zda dosídlené české obyvatelstvo nevrátit zpět do vnitrozemí a uvolněné území výběžků nepřenechat Romům. Kdyby se tam Romové z ČR sestěhovali a do vklíněného německo-polského výběžku se sestěhovali Romové němečtí a "západopolští", vzniklo by území homogenně osídlené Romy a přitom dostatečně velké na to, aby mohlo být samostatným státem. Zpočátku samozřejmě protektorátem, ale po vybudování správní struktury zcela samostatným státem.

Oni by měli pokoj od nás a my pokoj od nich.

3 1
možnosti
Foto

Možná by vám stačilo dostudovat p. blogere8-o, ale to jste nedokázal, když jste mohl...emigrace a kontakty a sebestřednost vás dostala kam? myslíte si že víte?! Když jste byl emigrant, byl jste Čech a nebo jen vyžírka, jako nyní. Budu vám držet palce ať neskončíte jako ten soudruh z podobné strany...na kosmetické nálepky nedám, ale čtu a poslouchám! Sládkovské pojetí ( byl vzdělenejší, aspoň dokončil školku ) s vaším emotivním gulášem, nemůže ve slušné společnosti zaujmout. Neboť vybízí k emocím bez rozumu s pozdějším násilím. To že jste žil na okraji společnosti v zahraničí a nepoučil jste se o demokracii a politice svědčí o tom, jak je jednoduché nic neumět v České republice, slintat a brát peníze roky za nic, hlavně rozjíždět rasistické a primitivní sklony v občanech a zakrývat vlastní neschopnost, lenost a vyčůranost ! Na každého se vaří H2O si pište. Osobně i já poznávám z druhé strany jak umíte překrucovat fakta, pomlouvat, ponižovat a chovat se arogantně....máte to v genech, bohužel, venku se tak lidé nechovají. Trochu jsem rozepsal, aby jste věděl, že jsou i jiný, na které vy nedosáhnete, pokut nezazačnete tím prvním, a to je slušnost![>-]EU Možná nebudete věřit, ale poznal jsem ve svém životě velice málo slušných Čechů, co nechlastají, nepodvádí a co řeknou dodrží a hlavně co jsou slušní a vzdělaní!

1 12
možnosti

Nenadávejte autorovi, ten nic špantého neudělal a nikomu neublížil.

Běžte nadávat těm Romům, kteří tyranisují kolemjdoucí Čechy. Těm, kteří plivou na ulici, vyhazují na ulici odpadky, nadávají lidem, dělají hluk, kradou kovové rohože před domy a přepadají kolemjdoucí.

14 0
možnosti

No tak začněte jednat, s tímto úmyslem  jste přecece vstoupil do politiky, nebo snad ne ?

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS