Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A proč jste vybral fotku paní Samkové před X lety? Jak primitivní a ubohé :-P

0 0
možnosti
IN

soudruzi já sem čestnej!

0 0
možnosti
MP

Slušný politik by měl respektovat presumpci neviny. Nebo snad máte nějaké důkazy?

0 0
možnosti
LS

Kupodivu VV Chaloupka nikomu neodpovídá?!Rv

0 0
možnosti
JD

Podvodník z poslaneckými náhradami tady bude něco vykládat o nějakých nekalostech. No to je fakt vtip. :-)

0 1
možnosti
PK

Otto, nemusíte tolik tlačit na pilu, do EP se stejně nedostanete;-)

2 0
možnosti
Foto

J52a25k47u50b 58J63a46h25l

6. 5. 2014 17:17

Pane Chaloupka, co takhle podat nějaký důkaz, že daný "zločin" opravdu spáchala? Jenom teoretizujte - ale platí presumpce neviny ne? Nehledě na to, že to píšete jen proto, že je protikandidátkou...

2 0
možnosti
PT

Ale prosím Vás, pane Chaloupko, sám jste byl poslancem za Věci veřejné a moc dobře si vzpomínám, jak jste se ohrazovali proti mnohým informacím v médiích, že jsou nepravdivé. Nepřijde Vám divné, že se tato informace objeví v rozhlase necelé tři týdny před volbami? 

Vzpomeňte si na svou vlastní kauzu. Byl jste dokonce souzen, nejen veřejně nařčen, a přesto jste svůj poslanecký mandát nesložil! Měl byste se chytit za nos!

2 0
možnosti
MC

Tato dáma je nevěrohodná už od pohledu. Občané kam to Česko proudí? Až půjdeme k volbám tak se prosím podívejme na svá vysvědčení. Především vy co s nimi nebudete spokojeni rozmyslete si dobře, jaký lístek vhazujete do volebních uren. Nebo si opravdu myslíte, že vám, nespokojení se svými výsledky, mohou prospět?

1 0
možnosti
VH

Předem musím říct, že osoba paní Samkové se mně hnusí.

 Teď k věci: Paní Samková odkoupila od ČS pohledávku. To se nesmí? Odkoupila ji za cenu, za kterou byla ČS ochotna prodat. To je při obchodu běžné. A dále tuto pohledávku prodala (nikde není zakázáno obchodování s klientem).

  Fakt je jeden: taky k tomu mohli použít někoho třetího!

4 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1872x
Narodil jsem se v roce 1960 v Hodoníně. Studoval jsem VUT v Brně, ale studia jsem nedokončil. Po absolvování základní vojenské služby jsem v roce 1985 emigroval do Rakouska, o rok později do USA. V ČR žiji trvale od roku 2007. V roce 2010 jsem byl zvolen poslancem Parlamentu ČR.
Ve Sněmovně jsem pracoval jako místopředseda Výboru pro veřejnou správu a regionální rozvoj a zároveň ve Volebním výboru. Byl jsem stálým členem delegace Rady Evropy.
Jsem předsedou politické strany Republika.

Více na mém Facebooku http://www.facebook.com/ottochaloupka