Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

3. 4. 2014 8:00

Me prekvapuje, ze to v CR nejde. To je celkem normalni v demokraciich, ze ti, kdo maji trvaly pobyt maji pravo volit v komunalnich volbach.

4 3
možnosti
SB

Tak ať si ti cizinci jdou do těch zemí, o kterých píšete. Když přicházejí sem,. mohou už vědět, že tady to nejde. Tomu mohou přizpůsobit svou volbu, zda se tady usadí. Když ano, dobrovolně se zavázali, že proti tomu nebudoubrblat. Když se jim to nelíbí, nikdo je nenutí, aby se usazovali zrovna u nás.

9 1
možnosti

3. 4. 2014 8:13

Asi vam unika myslenka. Nic divneho u vas.

3 4
možnosti
SB

Mně myšlenka neuniká. Já vím, jak to myslíte. Pochopil jsem Vás.

Vaše myšlenka mi neuniká, ale považuji ji za nesmírně hloupou.

7 0
možnosti
PF

Já si myslím, že myšlenka panu Benešovi neuniká. Že jen porovnává s nedemokraciemi, kterým EU ruší víza a zavádí Schengen....:-/

2 0
možnosti
KD

K48a94r64e16l 20D84u44b

3. 4. 2014 8:32

Demokracie ? To myslíte ty země, které jsou evropské už je geograficky ? Holandsko, Francii, Britanii, Belgii, Německo, Švédsko, Norsko,... ?

Země, kde původní obyvatelstvo nemá právo rozhodovat, který cizinec se smí usadit a který ne, není demokratická země.

7 0
možnosti
MB

To myslíte ako USA alebo Austráliu, kde pôvodné obyvateľstvo nemôže rozhodovať, kto sa tam smie usadiť a kto nie?

1 1
možnosti
KD

K11a13r10e30l 22D18u67b

4. 4. 2014 12:23

Původní obyvatelstvo Australie spokojeně žije v alkoholickém opojení za peníze bělochů.  Velká část indiánů taktéž, ostatní velice profitují ze zvláštních privilegií reservací. (herny a pod.)

2 0
možnosti
KD

K60a28r84e41l 27D43u56b

4. 4. 2014 12:26

Jsou na světě "obyvatelstva",  která patří spíše mezi faunu.

1 0
možnosti
MB

Chápem, je to vaša rodina.

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1872x
Narodil jsem se v roce 1960 v Hodoníně. Studoval jsem VUT v Brně, ale studia jsem nedokončil. Po absolvování základní vojenské služby jsem v roce 1985 emigroval do Rakouska, o rok později do USA. V ČR žiji trvale od roku 2007. V roce 2010 jsem byl zvolen poslancem Parlamentu ČR.
Ve Sněmovně jsem pracoval jako místopředseda Výboru pro veřejnou správu a regionální rozvoj a zároveň ve Volebním výboru. Byl jsem stálým členem delegace Rady Evropy.
Jsem předsedou politické strany Republika.

Více na mém Facebooku http://www.facebook.com/ottochaloupka