Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Mrzí mne, že slovníkem a neúplnými informacemi děláte z vážného nebezpečí pro ČR populistickou hlásnou troubu.

0 0
možnosti
PB

Máš recht Jardo

0 0
možnosti

Kolébka naší civilizace, Řecko a Řím, neměli nic moc proti pedofilii. Tohle je totiž strašně o kultuře. Pokud s tím daná kultura nemá problémy, nemůžeme toho moc namítat.

Je jasné, že pokud by přijeli sem a spali by spolu, porušili by zákony. Ale pokud spolu spát nebudou, budeme muset cizí zvyky respektovat.

0 0
možnosti
Foto

Kdo požaduje arabštinu jako úřední jazyk u nás?

1 2
možnosti
MP

Pane Nitka, arabština tu ZATÍM není povinný jazyk. Ale nepochybujte že v Dánsku či jiné Evropské zemi, kde už se začínají roztahovat, tak tento jazyk bude POVINNÝ!

0 0
možnosti
Foto

Ten článek není ani o islámu, ani o Iráku a ani o prznění devítiletých holčiček. Ten je o hloupém zviditelnění rádobypolitika a jeho naivní představě o možném zvolení kamkoliv...:-/

2 3
možnosti
JE

Zkusme alespoň v tomhle směru využít negativní zkušenosti s i islámem v Západní Evropě a předejděme zaplevelení naší země tímto nenávistným náboženstvím.

6 0
možnosti
Foto

Žádný stát nemá do těchto věcí nikomu co mluvit.  Ať si to každý řeší jak chce, pokud v tom není násilí, nikomu do toho nic není.

1 6
možnosti
AJ

8-o , do snatku s deviteltyma holcickama by stat mluvit mel, a to nejlepe s bicem v ruce

9 0
možnosti
ZB

Hloupé a hysterické, přesně tak se to bude líbit...

0 3
možnosti
JL

Pne Chaloupko - naše zákony sňatky devítiletých neumožňují a ani umožňovat nikdy nebudou.

3 0
možnosti
PS

No dobře, a přijede - li k nám takový progresivní pár třeba do lázní ?

2 0
možnosti
PS

Irák, to je tam, jak jsem platit svými daněmi pořízení demokracie ?

3 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1872x
Narodil jsem se v roce 1960 v Hodoníně. Studoval jsem VUT v Brně, ale studia jsem nedokončil. Po absolvování základní vojenské služby jsem v roce 1985 emigroval do Rakouska, o rok později do USA. V ČR žiji trvale od roku 2007. V roce 2010 jsem byl zvolen poslancem Parlamentu ČR.
Ve Sněmovně jsem pracoval jako místopředseda Výboru pro veřejnou správu a regionální rozvoj a zároveň ve Volebním výboru. Byl jsem stálým členem delegace Rady Evropy.
Jsem předsedou politické strany Republika.

Více na mém Facebooku http://www.facebook.com/ottochaloupka