Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J63a81r80a 52R29a96n13k

27. 3. 2014 20:53

Radoby politik, ktery slibuje a poburuje lid;-DRv

0 0
možnosti

..co se divíte..rozdýchání kozy a vytrhání vlčích zubů byl evidentně zařazeno do nesprávného předvolebního rámce...

...což však neznamená že bych vaši zarputilost proti církevním restitucím podporoval....

0 0
možnosti

Kdyby nebylo ukradeno - nebylo by co vracet. Mimochodem, proč by měl stát financovat chod takových institucí jako jsou církve, včelaři, rybáři atd. Ročně nás vyrovnání s církví bude stát asi 2mld., solární šílenství ČSSD, KSČM a KDU 30 mld. KČ. Ale voliči jsou jistí a budou volit ty, kteří nejvíce kradou.

2 0
možnosti

J46o51s52e39f 32N80o49v54a54k

27. 3. 2014 18:17

komuniste proste ukradeny majetek nikomu nevrati, ze:-)inu snaz se chranit zlodeje, ale beze mne.

2 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1872x
Narodil jsem se v roce 1960 v Hodoníně. Studoval jsem VUT v Brně, ale studia jsem nedokončil. Po absolvování základní vojenské služby jsem v roce 1985 emigroval do Rakouska, o rok později do USA. V ČR žiji trvale od roku 2007. V roce 2010 jsem byl zvolen poslancem Parlamentu ČR.
Ve Sněmovně jsem pracoval jako místopředseda Výboru pro veřejnou správu a regionální rozvoj a zároveň ve Volebním výboru. Byl jsem stálým členem delegace Rady Evropy.
Jsem předsedou politické strany Republika.

Více na mém Facebooku http://www.facebook.com/ottochaloupka