Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Karma za rasismus ;-D

0 0
možnosti
JR

J90a56r21a 35R38a24n14k

26. 3. 2014 23:17

Az sem mily autore date link na ono "oni nas kritizuji", uverim Vam, zatim pisete stylem domovni duverniceRv

2 0
možnosti
JL

A tohle u nás poslancovalo...

3 0
možnosti
JR

J67a94r12a 75R18a61n68k

26. 3. 2014 23:09

Hlavne, nez neco priste tenhle pan napise, at si prostuduje tema, takhle zbytecne prileva oleje do jiz tak pekne planouciho ohneRv Kanada je taky poslala domu, tak mate dalsi tema.

Romani people - Wikipedia, the free encyclopedia

en.wikipedia.org/wiki/Romani_people

2 1
možnosti
DK

Mela by se vest statistika trestnych cinu podle rasy...Ostatne jak chce někdo z USA kritizovat majoritu, když zadna takova statistika není?

0 0
možnosti
MR

M57i22l71a24n 25R14a30d84e98k

26. 3. 2014 19:31

Mam dojem ze i v Cesku neco takoveho je, v USA ano.

1 0
možnosti
Foto

Si to tak neberte, napíšu Vám omluvenku.

2 0
možnosti
Foto

PS: A konstatuji ještě jednu věc — Vy jste poslancem PS-PČR s absolutní imunitou a proto můžete beztrestně ten článek napsat (lhostejno, zda souhlasím, či-li nic). Mně je to právo upřeno, protože jsem pouhý plebs. Není to daleko více znepokojivé?

11 0
možnosti
JG

Máte pocit, že kdybyste takový článek napsal Vy, byl byste nějak stíhán? (ale možná jsem vás jenom nepochopila)

0 0
možnosti
LB

Grázl je ten, který zrazuje český národ - když píšu český, tak myslím opravdu český. Když jsem si včera přečetla, jak exceloval v evropském parlamentu Sobotka a jak se na nás vyzvracel ohledně našemu rasismu, tak se mi chtělo plakat. Nakonec to stejně bude jediné, co budeme moci - brečet doma do peřin a nechat se utlačovat cizími firmami, Evropskou unií, cikány a levnou pracovní silou z kdovíodkud. Moje maminka už nežije a jediné, co je mi útěchou, je to, že už se toho nedočkala. :-(

7 1
možnosti
Foto

Možná jste měla dopsat „nic než národ“. Ale nic. Ta souvislost je pamětníkům jasná, ale i ten Sobotka byl zvolen (tedy jeho strana) reprezentantem naší republiky. Chybka není tedy v tom Vašem prvoplánovém konstatování, ale jinde.

2 4
možnosti
JG

Pane Chaloupko, nebyla by ta zpráva někde k dispozici? Docela bych si ji fakt ráda přečetla (nikoli proto, že bych Vám nevěřila). Jen tak nějak vůbec nechápu, proč se USA k něčemu takovému vyjadřuje. Souhlasím, že mají dost svých problémů - například ještě po dvanácti letech se vláda nevyjádřila k odborným posudkům ohledně útoku na WTC 11.září 2001, které vyvracejí zjevné lži, jimiž americká vláda krmí veřejnost a vše nasvědčuje tomu, že tato velmoc obětovala přes tři tisícovky svých vlastních lidí z důvodu "vyšších zájmů," takže z tohohle hlediska je jejich kritika vůči nám dle mého soudu až tristní.:-/ Za článek samozřejmě karmaR^

2 1
možnosti
Foto

Ale, pane Chaloupko, Švýcarsko se do nás vůbec nepouštělo. Právě naopak. Stalo se trnem v oku Evropského Sajuzu (ač není členem), neb si odhlasovalo, že cizinců je ve Švajcu přespříliš a omezí proto imigrační zákon.

3 0
možnosti
OC

Pane Zavladsky, Svycarsko (jmenovite pani Pasquier - mozna jsem to jmeno trochu zkomolil), se do CR prostrednictvim sve delegace v RE navazi opakovane. Ja sam jsem CR v RE hajil proti minimalne jednomu takovemu narceni ze strany komise, vedene zminenou pani.

0 0
možnosti
MR

M34i25l53a39n 52R73a31d90e43k

26. 3. 2014 18:17

klidek, ti lide co takto narknou kohokoliv z xenofobie ci rasismu, jsou i doma milovani jako ta povestna vostina v pudeli.

Mimoto jini to slizavaji take i vic nez Cesko, pamatujete ten skandalni poprask se Svycarskem, co si dovolili volit aby se jim cela zeme nezaplnila cizinci?

3 1
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1872x
Narodil jsem se v roce 1960 v Hodoníně. Studoval jsem VUT v Brně, ale studia jsem nedokončil. Po absolvování základní vojenské služby jsem v roce 1985 emigroval do Rakouska, o rok později do USA. V ČR žiji trvale od roku 2007. V roce 2010 jsem byl zvolen poslancem Parlamentu ČR.
Ve Sněmovně jsem pracoval jako místopředseda Výboru pro veřejnou správu a regionální rozvoj a zároveň ve Volebním výboru. Byl jsem stálým členem delegace Rady Evropy.
Jsem předsedou politické strany Republika.

Více na mém Facebooku http://www.facebook.com/ottochaloupka