Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
NPBD

ne příliš bystrý diskutér

14. 7. 2012 14:54
Tak p[roč

nehlasujete pro důvěru vlády ve které je tenhle hajzl? Je to tak snadné, vláda=Kalousek a Kalousek=vláda

0 0
možnosti
NPBD

ne příliš bystrý diskutér

14. 7. 2012 14:55
Re: Tak p[roč

oprava - pro nedůvěru

0 0
možnosti
C

certik_bertik

14. 7. 2012 13:38
politická

zodpovědnost je nesmysl, to by se pak nic neudělalo, pro kvalitně vedený veřejný sektor je třeba zdravá míra korupce

0 0
možnosti
VMK

vláda modrých korupčníků

14. 7. 2012 12:55
Kampak se zatoulaly vaše Veverky, pane Chaloupko?

Josef Dobeš, David Kádner, Milan Šťovíček. Zapomněli se snad v poslanecké kantýně, když se hlasovalo proti tunelu století - církevní restituce? Proč vám věřit vaše kydy, když si ani v tak miniaturní straně nedokážete sjednat pořádek? Rv

4 1
možnosti
C

Chytry.Levicak

14. 7. 2012 12:30
autore

ŽE Se snažíte být obyčejným člověkem???jste si jist,že obyčejný člověk v této zemi je po vzoru TOP 09 a celé koalice pravicově zaměřen? Já se domnívám, že ne....

1 1
možnosti
JR

raz

14. 7. 2012 12:47
Re: autore

Nazval jste se "Chytrý Levičák"  Chytrý člověk ale diskutuje o obsahu článku a hlupák, který tématu nerozumí se v diskuzích pod články  trefuje do autora!

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1872x
Narodil jsem se v roce 1960 v Hodoníně. Studoval jsem VUT v Brně, ale studia jsem nedokončil. Po absolvování základní vojenské služby jsem v roce 1985 emigroval do Rakouska, o rok později do USA. V ČR žiji trvale od roku 2007. V roce 2010 jsem byl zvolen poslancem Parlamentu ČR.
Ve Sněmovně jsem pracoval jako místopředseda Výboru pro veřejnou správu a regionální rozvoj a zároveň ve Volebním výboru. Byl jsem stálým členem delegace Rady Evropy.
Jsem předsedou politické strany Republika.

Více na mém Facebooku http://www.facebook.com/ottochaloupka