Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karel2002

12. 3. 2012 20:10
Podle svědectví Topolánka

byli John s Bártou připraveni už od roku 2009 zaskočit za Bursíka, který se svou podporou ODS a čistkami ve vlastní straně zdiskreditoval a v nových volbách neměl šanci. VV měla za úkol pomoci ODS udržet si svou moc nejméně do roku 2014. VV mají společné sponzory s ODS např. Bakalu a Hrdličku. Že se VV chová jako zločinecká, mafiánská organizace...je jiná věc. Ví, že ODS bez ní nemůže vládnout a proto chce podíl na kořisti.

Ale toto všechno bylo známo už v roce 2009 a na začátku roku 2010. Vědělo se, že John se stal po roce 1990 pravicovým novinářem, který na Nově podporoval ODS, ale posléze byl z Novy vyhozen pro ztrátu důvěry. Proč jsou lidé tak hloupí, proč nejsou schopni si ověřovat fakta? Teď za to draze zaplatíme.

0 0
možnosti

SID09

18. 3. 2012 11:18
Re: Podle svědectví Topolánka

Jaký podíl z kořisti má pro zajímavost ODS ?!!;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1872x
Narodil jsem se v roce 1960 v Hodoníně. Studoval jsem VUT v Brně, ale studia jsem nedokončil. Po absolvování základní vojenské služby jsem v roce 1985 emigroval do Rakouska, o rok později do USA. V ČR žiji trvale od roku 2007. V roce 2010 jsem byl zvolen poslancem Parlamentu ČR.
Ve Sněmovně jsem pracoval jako místopředseda Výboru pro veřejnou správu a regionální rozvoj a zároveň ve Volebním výboru. Byl jsem stálým členem delegace Rady Evropy.
Jsem předsedou politické strany Republika.

Více na mém Facebooku http://www.facebook.com/ottochaloupka