Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IH

tantemici

26. 4. 2011 14:20
Pane Chaloupka,

velmi chabý a trapný pokus obhájit neobhajitelné...Rv

Navíc z logiky věci nechápu, proč by se měl nějaký asistent skládat halb und halb na volební kampaň svého šéfa. Volební kampaň je snad vaše věc - vy se snad s tím asistentem dělíte o svůj poslanecký plat, aby to pro něj mělo nějaký smysl? Byla to od vás špinavost, tak se nedivte, že se ten Vařejka brání...

0 0
možnosti
R

raks

22. 4. 2011 19:47
měl bych jeden zlepšováček

ať všichni poslanci VV dopředu ohlásí, kdo na ně byl nasazen, kdo je vydíral, čím a proč a hromadně to zveřejní. Je to nekonečný příběh se pořád dozvídat další špínu a další špatně vybrané členy, asistenty, členy fan klubu, prostě všechny, co již stačili zklamat. Takhle postupně je to deprimující, lépe všechnu ostudu naráz. Díky:-)

0 0
možnosti
VP

Vítek Procházka

22. 4. 2011 19:59
Re: měl bych jeden zlepšováček

já bych spíš řekl, že ten nekonečný příběh je v zájmu velkých stran. Ty mají většinou daleko větší průšvihy, ale těží z toho, že nové a malé strany v tom ještě neumí tak chodit.

0 0
možnosti
LC

jáša

22. 4. 2011 16:20
Vyprošují si

zařazovat poslance VV k levici pane ajsek1.

0 0
možnosti
A

ajsek1

22. 4. 2011 17:06
Re: Vyprošují si

to musíte ale projednat s VV, já to změnit nemůžu :-)

0 0
možnosti
V

Vojtech40

22. 4. 2011 14:38
...

No, a už je to tady...jen doufám, že chaloupku moc nepošpiní...

0 0
možnosti
A

ajsek1

22. 4. 2011 14:10
postupoval jste nečestně, účelově, neprůhledně,

jak se na českého politika sluší; zneužíváte bez mrknutí oka peníze daňových poplatníků a nepovažujete to za nic zavrženíhodného, vy se tím dokonce obhajujete; jste lump, a navíc, jak to u české levice bývá, hloupý lump; nejste horší než těch 199 kolegů poslanců, ale jste mezi nimi intelektuálně ten poslední level (peleton vede Kalousek); ale vám je to stejně fuk...

0 0
možnosti
V

Vojtech40

22. 4. 2011 13:50
Hm...

Pokud to byl sponzoring kampaně, tak se není o čem bavit, ne?

0 0
možnosti
OU

22. 4. 2011 13:26
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
JH

jardahorak

22. 4. 2011 13:03
Sasci v akci...

Cekam tresnicku na dortu. Ze Varejku platil Tluchor a ze Varejka sam prisel s tim, ze bude dobrovolne a rad odvadet dve tretiny platu do kasy strany. Ta vase sranda strana je vubec plna lidi, co rozhazuji penize kolem sebe. Kmotr Barta "pujcuje" kde komu pekne z rucky do rycky a bez potvrzeni, Babak se zadluzi az po usi, jen aby mohl darovat miliony strane a asistenti poslancu dobrovolne posilaji dve tretiny platu strane...

Nevazeny pane poslance, misto vymysleni trapnych a slaboduchych lzi se radeji seberte a jdete...

0 0
možnosti
PP

echo.3.

22. 4. 2011 13:03
Jsem zvědav

jak to celé vysvětlíte. Že by k Vám do VV byli nasazeni političtí "agenti" a provokatéři, to pokládám za zcela reálné, protože se podobné věci praktikují už z dob polistopadových. Z infiltrací polit.stran a dalších subjektů začaly složky StB, soudruzi komunisté a další "zájmové" skupiny.

U Vaší kauzy leží důkazní břemeno na Vás, pane poslanče. Bez dobrého právníka to nepůjde. Tak se snažte.

0 0
možnosti
V

Vojtech40

22. 4. 2011 13:01
Hm...

Já Vám věřím...každopádně pokud je člověk v politice, nemůže věřit asi nikomu, nejste jediný, kdo se zklamal...

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1872x
Narodil jsem se v roce 1960 v Hodoníně. Studoval jsem VUT v Brně, ale studia jsem nedokončil. Po absolvování základní vojenské služby jsem v roce 1985 emigroval do Rakouska, o rok později do USA. V ČR žiji trvale od roku 2007. V roce 2010 jsem byl zvolen poslancem Parlamentu ČR.
Ve Sněmovně jsem pracoval jako místopředseda Výboru pro veřejnou správu a regionální rozvoj a zároveň ve Volebním výboru. Byl jsem stálým členem delegace Rady Evropy.
Jsem předsedou politické strany Republika.

Více na mém Facebooku http://www.facebook.com/ottochaloupka